AromaPro size mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için her türlü çabayı göstermektedir. Yine de tatmin olmayabilirsiniz. Elbette, daha sonra şikayetlerinizi veya yorumlarınızı bize iletebilirsiniz. Bunları gizlilik içinde ele alacak ve size danışarak bir çözüme ulaşmaya çalışacağız.
AromaPro bunu yaparken aşağıdaki prosedürü izleyecektir:
Şikayet başvurusunda bulunma
Şikayetler e-posta yoluyla bildirilmelidir.
AromaPro şikayeti aldıktan sonra 7 iş günü içinde şikayet sahibine bir alındı teyidi gönderecektir. Alındı belgesi, en azından prosedürün bir tanımını ve şikayetin ele alınması için beklenen süreyi içermelidir.
Gizlilik
Herhangi bir şikayet her zaman her iki taraf için de sıkı bir gizlilikle ele alınacaktır.
Soruşturma şikayeti
AromaPro, yapılan şikayetle ilgili daha ileri bir soruşturma başlatmayı taahhüt eder ve şikayetçinin kabul edebileceği önlemleri makul bir süre içinde alabilmek için çaba gösterir.
7 iş günü içinde şikayetçi ile soruşturmanın sonucu, alınan karar ve takip eden eylemler hakkında yazışmalar yapılacaktır.
Duruşmalar
AromaPro, Öğrenciye ve ilgili diğer taraflara dinlenilme fırsatı verecektir. AromaPro duruşma hakkında bir rapor hazırlayacaktır. Rapor ilgili kişilere gönderilir ve arşivlenir.AromaPro'nun şikayetler için irtibat noktası Tanja Daniels'tir. Stajyerleri hem telefon hem de e-posta yoluyla sorgulayarak şikayetleri filtreleyebiliyor.
Çözmek
AromaPro şikayeti 30 gün içinde çözmeyi hedeflemektedir. Soruşturma için daha uzun bir süre gerekiyorsa, AromaPro kurs katılımcısını 30 gün içinde bilgilendirecek ve gecikmeyi açıklayacaktır. Rapor şikayetçiyi tatmin edecek şekilde ele alınmamışsa, kurs katılımcısı memnuniyetsizliğini AromaPro'ya tekrar bildirecektir.
Şikayetler herkesi tatmin edecek şekilde çözülmelidir.
Örneğin bir tazminat talebini tetikleyebilecek ciddi şikayetler aromatouch@doterra.com adresine bildirilebilir.
aromatouch@doterra.com ‘un kararı her iki taraf için de bağlayıcıdır.
Ayrıca, çözümden memnun kalınmaması durumunda çağrılabilecek bağımsız bir arabulucumuz da var:
Abby Stopher
astopher@doterra.com
Alteus Evi
1 N Dördüncü Cadde
Milton Keynes
MK9 1NE
Birleşik Krallık
+44 1908 088672
Kayıt
AromaPro kendisine yapılan Şikâyetlerin kaydedilmesini sağlayacak ve ilgili belgeleri bir yıl süreyle saklayacaktır.
Tüm şikayetler aşağıdaki programa göre kaydedilir:
1. Şikayetin yapıldığı tarih:
2. Tarih ve Yer eğitimi:
3. Şikayetçinin adı:
4. Şikayetin açıklaması:
5. Tarih temas kaydı AromaPro:
6. Açıklama soruşturma şikayeti:
7. Önerilen çözümün tarihi:
8. Önerilen çözümün tanımı:
9. Müşteri memnun Evet/Hayır (muhtemelen açıklama):
10. Şikayetin AromaTouch'a iletildiği tarih:
11. Yanıt AromaTouch:
12. Müşteri memnun Evet/Hayır (muhtemelen açıklama):
13. Şikayetin Abby Stopher'a (bağımsız arabulucu) iletildiği tarih:
14. Yanıt Abby Stopher (bağımsız arabulucu):
15. Müşteri memnun Evet/Hayır (muhtemelen açıklama):